Завдання які можна використовувати для роботи зі студентами педагогічних спеціальностей.




Пропоную викладачам педагогічних навчальних закладів список завдань, які можна використовувати для роботи зі студентами, як під час аудиторних занять так і у вигляді індивідуальної чи самостійної роботи. Деякі з них можна пропонувати, як проекти над якими може працювати група студентів або кожен індивідуально. Можливо ці варіанти допоможуть вам урізноманітнити ваш арсенал або надихнуть на створення власних. Бали за кожне з завдань наведені для зразка.



Генерація ідей [20 БАЛІВ]
(Запропонувати проект з поясненням основних аспектів у відео форматі до 5 хвилин з покращення навчальної/соціальної або інших видів діяльності навчального закладу який би не потребував матеріальних витрат на його реалізацію.)


Аналіз навчальних додатків для смартфонів/планшетів [10 БАЛІВ]
(Проаналізувати корисні на вашу думку додатки для вашої дисципліни та/або Педагогіки вищої школи, мінімум три (придумати приклади застосування їх під час аудиторного навчання.)


Аналіз виступів на ТЕD в розділі Education [20 БАЛІВ]
(Обрати 4 відео з https://www.ted.com/talks?topics%5B%5D=education&sort=newest по одному з кожної часової категорії до 6, до 12, до 18 та 18+ хв., продивитись та зробити короткий аналіз/висновок стосовно цього виступу, наприклад чому всі мають ознайомитись з цим виступом, або чому ідею озвучену спікером треба терміново або неодмінно застосувати і т.п..)


Створити міні-лекцію та розмістити на власному YouTube каналі. [25 БАЛІВ]
(Підготувати міні-лекцію\виступ\презентацію на 5-7 хвилин з запропонованих дисципліною запитань або особисто сформованого на педагогічну тему, зробити відеозапис та розмістити його на сервісі YouTube бажано поширивши його у власних акаунтах в соціальних мережах, набрати мінімум 100 переглядів.)


Розробити план семінару та тести до них [20 БАЛІВ]
(мінімум 5 проблемних запитань з «Дисципліни яку ви вивчаєте» які на вашу думку були б корисні та цікаві під час вивчення цієї дисципліни. (окреслити його методичне забезпечення, додати до кожного запитання онлайн джерело в якому була б відповідь на запитання.)
(на базі проблемних запитань до семінарів розробити тести на мінімум десять запитань (приблизно два запитання в тестах на одне запитання з семінару) з мінімумом трьома варіантами відповіді (А,Б,В,Г…). Тести мають бути виконані за допомогою Google Диску та додатку Google Форми.)


Аналіз статей [10 БАЛІВ]
(пошук освітньо-виховних, педагогічних аспектів/новацій/технологій як в профільних так і не профільних ЗМІ, мінімум 3 статті – придумати приклади застосування такого досвіду в навчальній діяльності.)


Аналіз навчальних спільнот у соціальних мережах [10 БАЛІВ]
(знайти та підписатись\стати учасником п’яти освітніх спільнот\груп\каналів\медіа в соціальних мережах якими ви користуєтесь (Facebook, Twitter, YouTube…) та написати есе на мінімум 400 слів в якому пояснити чому вони були обрані і яким чином можуть бути корисні і чому ви продовжите бути їхніми підписниками\учасниками.)

Зробити резюме та мотиваційний лист [5 БАЛІВ]
(резюме повинно бути сформовано (подивитись існуючі зразки, проаналізувати поради з різних джерел, вказати з яких, пояснити чому обрали такий зразок) таким чином наче ви подаєте його у навчальний заклад в якому хотіли б працевлаштуватись та написати мотиваційний лист на мінімум 400 слів в якому б ви пояснювали чому хочете працювати саме тут і на цій посаді…)


Створити власний Блог або Сайт [25 БАЛІВ]
(За допомогою сервісів www.blogger.com або www.wordpres.com  створити сторінку на якій потрібно викласти всі ваші роботи в рамках дисципліни «Яку ви вивчаєте» у вільний доступ з можливістю коментувати та оцінювати їх всім охочим)


Зробити презентацію [5 БАЛІВ]
(На тему: «Що\ або чого має навчити дисципліна «Яку ви вивчаєте»  або  «Чого вона вас навчила».)


Пошук грантових варіантів навчання/стажування закордоном [15 БАЛІВ]
(Спробувати знайти пропозиції продовження навчання/стажування закордоном за власною спеціальністю або за особистим колом інтересів, подати заявку. Для підтвердження виконання завдання продемонструвати копії анкет, листів, та скріну відправлення цих документів.)





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як вчителю з користю використовувати соцмережі на уроках

Тьютори, Едвайсери, Коучі, Фасилітатори, Ментори, Наставники розбираємось хто це

Як отримати залік або допуск до іспиту, якщо ви ні разу не відвідували пари та не здавали жодних робіт