Оцінка педагогічної діяльності


         В кінці кожного семестру, коли всі оцінки студентам виставленні я прошу вже самих студентів оцінити мене, і поставити свою суб
єктивну оцінку моїй роботі з ними.
Провожу анонімне опитування, за допомогою якого, отримую відповіді на важливі запитання. Куди ж я рухаюсь і чи задоволенні клієнти? В моєму випадку це студенти. Своїм обслуговуючим персоналом – викладачем, тобто мною.
Цього семестру можливість оцінити мою діяльність була у понад ста студентів, та скористались нею лише чверть. По суті принцип Парето в дії…
Отож, кому цікаво нижче можна ознайомитись з запитаннями та відповідями студентів на них.


 








Які аспекти педагогічної майстерності Ви могли б порадити вдосконалити або додати в арсенал Коноваленка Ю.В.

- зараз все чудово, але не зупинятись на досягнутому
- На мою думку, всі аспекти педагогічної діяльності викладача, Коноваленка Ю.В., ефективно впроваджувалися в практику.
- уміння контролювати свої емоції; орієнтуватися на потреби студентів
- На мою думку, Коноваленку Ю. В. варто бути більш вимогливим до студентів, особливо при виконанні індивідуального завдання.
- Думаю варто попрацювати над педагогічною технікою (міміка). Мені не вистачало посмішки, емоційного підкріплення
- впевненості, терпіння...
- Ви - педагог, який постійно розвивається, слідкує за новинками, йде в ногу з часом. Головне не зупинятись і продовжувати це робити. Лише завдяки таким, як Ви можливі реальні зміни в застарілій системі вищої освіти в Україні. Так тримати) Долучайте більше своїх колег до творчості в їхній діяльності, вихід поза межі буденності.
- Побільше креативу
- Вміння йти на поступки та дисциплінування студентів

Яких дій та вчинків варто уникати Коноваленко Ю.В. в майбутній професійній діяльності

- Бути впевненішим у собі та своїй стратегії, Ви креативний, а таким бути не легко
- Суттєвих зауважень немає.
- варто уникати конфліктних ситуацій
- За моїми спостереженнями, Коноваленку Ю. В. варто уникати маніпулювання з боку студентів, бути трішки менш лояльним.
- Стиль Вашої педагогічної діяльності імпонує нестандартністю. Так тримати! Але як показує практика, люди до всього нового ставляться з остереженням, відчувають страх перед чимось новим, небажання йти назустріч новому (не всі звичайно, але більшість). І студенти не виключення. Тому, на мою думку, не варто в один момент "грузити" їх великою різноманітністю завдань, технологія виконання яких незнайома і лякає складністю. Це викликає протест, бунт типу "Не буду нічого робити, хай ставить 0!")
- не просити студентів, вони свідомі і можуть відповідати за свої вчинки, тай вчитися на своїх помилках...; наголосити одразу мету, зміст завдань та звідки вони взяті, щоб не було зайвих здогадувань...; якщо ставити певний термін здачі завдань, то він повинен бути для всіх ОДНАКОВИЙ, ніяких поблажок, це ще більше закріплює якість характеру як невідповідальність, легковажність та байдужість....
- Уникати варто людей. які схочуть збити Вас зі шляху, який Ви обрали в плані професійної діяльності!)
- конфліктів зі студентами

Інші побажання, рекомендації, зауваження.

- успіхів у науковій і педагогічній діяльності
- Бажаю натхнення у подальшій науковій роботі.
- Побажання всього найкращого)
- З викладачем працювати було дуже цікаво, завдяки його завданням я відкрила для себе багато нового. Але хотілося б побажати, щоб вимоги до індивідуальних завдань були чіткіше та повніше викладені.
- Дякую Вам за підбірку завдань для індивідуальної роботи, вони надзвичайно актуальні і важливі для сучасного педагога. Я навчилась користуватись можливостями та технологіями інтернету, які раніше вважала для себе "космосом". Рекомендації: 1) щоб вимоги були незмінними для всіх студентів (одні "лізуть з шкіри" і виконують завдання в зазначені терміни, а іншим дається додатково 2 тижні, в силу їхніх проблем і обставин) 2) щоб не виникало ситуацій, що закінчується навчальний курс, а у студентів (у деяких) 0 балів - викладачу необхідна вимогливість. Вона організовує студентів і заставляє полишити лінощі та байдуже ставлення до навчального предмета.
- Було цікаво, корисно, багато чому навчилася практично. Дуже сподобалася подача інформації, завдання, які були запропоновані. Семінарські заняття, постійно були побудовані в діалозі, дискусії, вирішувалися, якісь проблеми, було почуто кожного, був зворотній зв'язок. Хочеться, щоб ваші колеги брали з вас приклад, та урізноманітнювали навчальний процес, щоб всі ми були сучасними педагогами!!!
- Зауважень немає, єдине трішки важко було з заваданнями, які вимагали знань в галузі комп'ютерних програм. З одного боку добре, навчаєшся новому, але дещо насправді дається тяжко- можливо разом з завданнями давати невеличкі схеми чи відео, як робити ті чи інші речі в плані програм, вставок та іншого. А так все чудово. Побажання - стійкості і витримки, міцних нервів! Це необхідно кожній людині. що працює в сфері освіти) І лишайтесь собою - тоді завжди у Вашому житті лишатиметься віра у мрії та творча діяльність. В наш час - це надзвичайно необхідно.
- Бажаю успіху в подальшій, науковій діяльності! І побільше позитивних студентів.
- Інформування рекомендованої літератури по предмету
- Мені сподобалось з Вами співпрацювати, бо Ви серйозний, водночас маєте почуття гумору:) Ваші завдання спочатку здалися складними і непотрібними, але згодом я зрозуміла, що не так це вже й складно і доволі навіть цікаво. А ще Ви справедливий і людина свого слова. Коли ішла мова про оцінки і ми почали випрошувати, мене, чесно кажучи, вразило те, що ви нікому не додали ще балів. Ви чесний, а зараз, на жаль, дуже мало таких викладачів. До Вас хотілося йти на пари, бо вони були у якійсь вільній формі, де ми себе почували комфортно. Одне, що мені не сподобалось - це те, що Ви часто згадували слово "дієта", на якій Ви сидите (особисто не люблю такі жарти). Отже, я ставлю Вам щирі 95 балів із ста. 




Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Тьютори, Едвайсери, Коучі, Фасилітатори, Ментори, Наставники розбираємось хто це

Як отримати залік або допуск до іспиту, якщо ви ні разу не відвідували пари та не здавали жодних робіт

Завдання які можна використовувати для роботи зі студентами педагогічних спеціальностей.