Оцінка педагогічної діяльності


         В кінці кожного семестру, коли всі оцінки студентам виставленні я прошу вже самих студентів оцінити мене, і поставити свою суб
єктивну оцінку моїй роботі з ними.
Провожу анонімне опитування, за допомогою якого, отримую відповіді на важливі запитання. Куди ж я рухаюсь і чи задоволенні клієнти? В моєму випадку це студенти. Своїм обслуговуючим персоналом – викладачем, тобто мною.
Цього семестру можливість оцінити мою діяльність була у понад ста студентів, та скористались нею лише чверть. По суті принцип Парето в дії…
Отож, кому цікаво нижче можна ознайомитись з запитаннями та відповідями студентів на них.


 








Які аспекти педагогічної майстерності Ви могли б порадити вдосконалити або додати в арсенал Коноваленка Ю.В.

- зараз все чудово, але не зупинятись на досягнутому
- На мою думку, всі аспекти педагогічної діяльності викладача, Коноваленка Ю.В., ефективно впроваджувалися в практику.
- уміння контролювати свої емоції; орієнтуватися на потреби студентів
- На мою думку, Коноваленку Ю. В. варто бути більш вимогливим до студентів, особливо при виконанні індивідуального завдання.
- Думаю варто попрацювати над педагогічною технікою (міміка). Мені не вистачало посмішки, емоційного підкріплення
- впевненості, терпіння...
- Ви - педагог, який постійно розвивається, слідкує за новинками, йде в ногу з часом. Головне не зупинятись і продовжувати це робити. Лише завдяки таким, як Ви можливі реальні зміни в застарілій системі вищої освіти в Україні. Так тримати) Долучайте більше своїх колег до творчості в їхній діяльності, вихід поза межі буденності.
- Побільше креативу
- Вміння йти на поступки та дисциплінування студентів

Яких дій та вчинків варто уникати Коноваленко Ю.В. в майбутній професійній діяльності

- Бути впевненішим у собі та своїй стратегії, Ви креативний, а таким бути не легко
- Суттєвих зауважень немає.
- варто уникати конфліктних ситуацій
- За моїми спостереженнями, Коноваленку Ю. В. варто уникати маніпулювання з боку студентів, бути трішки менш лояльним.
- Стиль Вашої педагогічної діяльності імпонує нестандартністю. Так тримати! Але як показує практика, люди до всього нового ставляться з остереженням, відчувають страх перед чимось новим, небажання йти назустріч новому (не всі звичайно, але більшість). І студенти не виключення. Тому, на мою думку, не варто в один момент "грузити" їх великою різноманітністю завдань, технологія виконання яких незнайома і лякає складністю. Це викликає протест, бунт типу "Не буду нічого робити, хай ставить 0!")
- не просити студентів, вони свідомі і можуть відповідати за свої вчинки, тай вчитися на своїх помилках...; наголосити одразу мету, зміст завдань та звідки вони взяті, щоб не було зайвих здогадувань...; якщо ставити певний термін здачі завдань, то він повинен бути для всіх ОДНАКОВИЙ, ніяких поблажок, це ще більше закріплює якість характеру як невідповідальність, легковажність та байдужість....
- Уникати варто людей. які схочуть збити Вас зі шляху, який Ви обрали в плані професійної діяльності!)
- конфліктів зі студентами

Інші побажання, рекомендації, зауваження.

- успіхів у науковій і педагогічній діяльності
- Бажаю натхнення у подальшій науковій роботі.
- Побажання всього найкращого)
- З викладачем працювати було дуже цікаво, завдяки його завданням я відкрила для себе багато нового. Але хотілося б побажати, щоб вимоги до індивідуальних завдань були чіткіше та повніше викладені.
- Дякую Вам за підбірку завдань для індивідуальної роботи, вони надзвичайно актуальні і важливі для сучасного педагога. Я навчилась користуватись можливостями та технологіями інтернету, які раніше вважала для себе "космосом". Рекомендації: 1) щоб вимоги були незмінними для всіх студентів (одні "лізуть з шкіри" і виконують завдання в зазначені терміни, а іншим дається додатково 2 тижні, в силу їхніх проблем і обставин) 2) щоб не виникало ситуацій, що закінчується навчальний курс, а у студентів (у деяких) 0 балів - викладачу необхідна вимогливість. Вона організовує студентів і заставляє полишити лінощі та байдуже ставлення до навчального предмета.
- Було цікаво, корисно, багато чому навчилася практично. Дуже сподобалася подача інформації, завдання, які були запропоновані. Семінарські заняття, постійно були побудовані в діалозі, дискусії, вирішувалися, якісь проблеми, було почуто кожного, був зворотній зв'язок. Хочеться, щоб ваші колеги брали з вас приклад, та урізноманітнювали навчальний процес, щоб всі ми були сучасними педагогами!!!
- Зауважень немає, єдине трішки важко було з заваданнями, які вимагали знань в галузі комп'ютерних програм. З одного боку добре, навчаєшся новому, але дещо насправді дається тяжко- можливо разом з завданнями давати невеличкі схеми чи відео, як робити ті чи інші речі в плані програм, вставок та іншого. А так все чудово. Побажання - стійкості і витримки, міцних нервів! Це необхідно кожній людині. що працює в сфері освіти) І лишайтесь собою - тоді завжди у Вашому житті лишатиметься віра у мрії та творча діяльність. В наш час - це надзвичайно необхідно.
- Бажаю успіху в подальшій, науковій діяльності! І побільше позитивних студентів.
- Інформування рекомендованої літератури по предмету
- Мені сподобалось з Вами співпрацювати, бо Ви серйозний, водночас маєте почуття гумору:) Ваші завдання спочатку здалися складними і непотрібними, але згодом я зрозуміла, що не так це вже й складно і доволі навіть цікаво. А ще Ви справедливий і людина свого слова. Коли ішла мова про оцінки і ми почали випрошувати, мене, чесно кажучи, вразило те, що ви нікому не додали ще балів. Ви чесний, а зараз, на жаль, дуже мало таких викладачів. До Вас хотілося йти на пари, бо вони були у якійсь вільній формі, де ми себе почували комфортно. Одне, що мені не сподобалось - це те, що Ви часто згадували слово "дієта", на якій Ви сидите (особисто не люблю такі жарти). Отже, я ставлю Вам щирі 95 балів із ста. 




Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Тьютори, Едвайсери, Коучі, Фасилітатори, Ментори, Наставники розбираємось хто це

Як вчителю з користю використовувати соцмережі на уроках

Як отримати залік або допуск до іспиту, якщо ви ні разу не відвідували пари та не здавали жодних робіт