Оцінка педагогічної діяльності
В кінці кожного семестру, коли всі оцінки студентам виставленні я прошу вже самих студентів оцінити мене, і поставити свою суб’єктивну оцінку моїй роботі з ними.
Провожу анонімне опитування, за
допомогою якого, отримую відповіді на важливі запитання. Куди ж я рухаюсь і чи
задоволенні клієнти? В моєму випадку це студенти. Своїм обслуговуючим
персоналом – викладачем, тобто мною.
Цього семестру можливість оцінити
мою діяльність була у понад ста студентів, та скористались нею лише чверть. По
суті принцип Парето в дії…
Отож, кому цікаво нижче можна
ознайомитись з запитаннями та відповідями студентів на них.
Які
аспекти педагогічної майстерності Ви могли б порадити вдосконалити або додати в
арсенал Коноваленка Ю.В.
- зараз все чудово, але
не зупинятись на досягнутому
- На мою думку, всі аспекти
педагогічної діяльності викладача, Коноваленка Ю.В., ефективно впроваджувалися
в практику.
- уміння контролювати
свої емоції; орієнтуватися на потреби студентів
- На мою думку,
Коноваленку Ю. В. варто бути більш вимогливим до студентів, особливо при
виконанні індивідуального завдання.
- Думаю варто попрацювати
над педагогічною технікою (міміка). Мені не вистачало посмішки, емоційного
підкріплення
- впевненості, терпіння...
- Ви - педагог, який
постійно розвивається, слідкує за новинками, йде в ногу з часом. Головне не
зупинятись і продовжувати це робити. Лише завдяки таким, як Ви можливі реальні
зміни в застарілій системі вищої освіти в Україні. Так тримати) Долучайте
більше своїх колег до творчості в їхній діяльності, вихід поза межі буденності.
- Побільше креативу
- Вміння йти на поступки
та дисциплінування студентів
Яких дій
та вчинків варто уникати Коноваленко Ю.В. в майбутній професійній діяльності
- Бути впевненішим у
собі та своїй стратегії, Ви креативний, а таким бути не легко
- Суттєвих зауважень
немає.
- варто уникати
конфліктних ситуацій
- За моїми
спостереженнями, Коноваленку Ю. В. варто уникати маніпулювання з боку
студентів, бути трішки менш лояльним.
- Стиль Вашої
педагогічної діяльності імпонує нестандартністю. Так тримати! Але як показує
практика, люди до всього нового ставляться з остереженням, відчувають страх
перед чимось новим, небажання йти назустріч новому (не всі звичайно, але
більшість). І студенти не виключення. Тому, на мою думку, не варто в один
момент "грузити" їх великою різноманітністю завдань, технологія
виконання яких незнайома і лякає складністю. Це викликає протест, бунт типу
"Не буду нічого робити, хай ставить 0!")
- не просити
студентів, вони свідомі і можуть відповідати за свої вчинки, тай вчитися на своїх
помилках...; наголосити одразу мету, зміст завдань та звідки вони взяті, щоб не
було зайвих здогадувань...; якщо ставити певний термін здачі завдань, то він
повинен бути для всіх ОДНАКОВИЙ, ніяких поблажок, це ще більше закріплює якість
характеру як невідповідальність, легковажність та байдужість....
- Уникати варто
людей. які схочуть збити Вас зі шляху, який Ви обрали в плані професійної
діяльності!)
- конфліктів зі
студентами
Інші
побажання, рекомендації, зауваження.
- успіхів у науковій і педагогічній діяльності
- Бажаю натхнення у
подальшій науковій роботі.
- Побажання всього
найкращого)
- З викладачем
працювати було дуже цікаво, завдяки його завданням я відкрила для себе багато
нового. Але хотілося б побажати, щоб вимоги до індивідуальних завдань були
чіткіше та повніше викладені.
- Дякую Вам за
підбірку завдань для індивідуальної роботи, вони надзвичайно актуальні і
важливі для сучасного педагога. Я навчилась користуватись можливостями та
технологіями інтернету, які раніше вважала для себе "космосом".
Рекомендації: 1) щоб вимоги були незмінними для всіх студентів (одні
"лізуть з шкіри" і виконують завдання в зазначені терміни, а іншим
дається додатково 2 тижні, в силу їхніх проблем і обставин) 2) щоб не виникало
ситуацій, що закінчується навчальний курс, а у студентів (у деяких) 0 балів -
викладачу необхідна вимогливість. Вона організовує студентів і заставляє
полишити лінощі та байдуже ставлення до навчального предмета.
- Було цікаво,
корисно, багато чому навчилася практично. Дуже сподобалася подача інформації,
завдання, які були запропоновані. Семінарські заняття, постійно були побудовані
в діалозі, дискусії, вирішувалися, якісь проблеми, було почуто кожного, був
зворотній зв'язок. Хочеться, щоб ваші колеги брали з вас приклад, та
урізноманітнювали навчальний процес, щоб всі ми були сучасними педагогами!!!
- Зауважень немає,
єдине трішки важко було з заваданнями, які вимагали знань в галузі комп'ютерних
програм. З одного боку добре, навчаєшся новому, але дещо насправді дається
тяжко- можливо разом з завданнями давати невеличкі схеми чи відео, як робити ті
чи інші речі в плані програм, вставок та іншого. А так все чудово. Побажання -
стійкості і витримки, міцних нервів! Це необхідно кожній людині. що працює в
сфері освіти) І лишайтесь собою - тоді завжди у Вашому житті лишатиметься віра
у мрії та творча діяльність. В наш час - це надзвичайно необхідно.
- Бажаю успіху в
подальшій, науковій діяльності! І побільше позитивних студентів.
- Інформування
рекомендованої літератури по предмету
- Мені сподобалось з Вами співпрацювати,
бо Ви серйозний, водночас маєте почуття гумору:) Ваші завдання спочатку
здалися складними і непотрібними, але згодом я зрозуміла, що не так це вже й
складно і доволі навіть цікаво. А ще Ви справедливий і людина свого слова. Коли
ішла мова про оцінки і ми почали випрошувати, мене, чесно кажучи, вразило те,
що ви нікому не додали ще балів. Ви чесний, а зараз, на жаль, дуже мало таких
викладачів. До Вас хотілося йти на пари, бо вони були у якійсь вільній формі,
де ми себе почували комфортно. Одне, що мені не сподобалось - це те, що Ви
часто згадували слово "дієта", на якій Ви сидите (особисто не люблю
такі жарти). Отже, я ставлю Вам щирі 95 балів із ста.
гарна ідея, скористаюсь обовязково)
ВідповістиВидалити